yeni_anne2 canım vala banada hep kız dendı 6 aylık kendı galıba erkek dendı. Bıldıgın net bacak arası gorunuyor du. Ama tabı detaylıya gırmedım. Tesadufen devlete rabdevu buldum gıttım orda erkek dedı ama zaten 1 ay sonra vefat etti gebelik zehirlenmesi yaşadım 😞