Kızlar selam, 11 Eylül beta 45 16 Eylül 304 18 eylül 404
Bugun adetimin gecikmesinin 1. Haftası ve sabah kanamam oldu doktora gitmiştim bi sıkıntı yok dedi kanamayla ilgili karında hamilelik birikintisi olusmus tarzı bir şey dedi henüz kese yok dedi hafta gel dedi yeniymiş ama beta az yükselmiş gibi kimyasal gebelik mi çok tedirginim kimyasal gebelikte karında o birikinti oluyor mu