Kızlar merhaba gebeliği boyunca hiç folik asit kullanmayan var mı merak ettim
Ben ilk kızımda düzenli kullandım ama bu gebeliğim zor geciyor sürekli bulantı ilaç zor alıyorum su bile içemiyorum dogru düzgün düzenli kullanamadım hiç 19 haftalığım şuan