Kirazcicegim Hiç düşüş yoksa düzene girmesi çok yakındır stres yapma Sakın kal . Benim düzenli bir şekilde 20 altına düşmeden en fazla 50 ye çıkarak acilmam oldu . Yanımda biri vardı her sancısı 100 90 altı değildi Ama düzenli değildi benden iki gün sonra doğurdu Orda sancı çıktıkça karşılıyorum bebek