Her doktor bir şey söylüyor benim psikolojim bozuldu ben normal doğum istiyorum devlet hastanesi 3900 olduğunu üniversite de ki doçent 3500 olduğunu cumaya kadar beklemem gerektiğini söyledi 41+2 yim üniversite 41+0 dedi yani devlet beni riskli buluyor ne yapmam gerekiyor