Brconr Kızlar adetime iki gün var ve adet olacakmışım gibi kasık ağrısı yaşıyorum ama beta sonucum 47 idi sizce neden?
semi29_ Brconr betaya bakılırsa hamilelik var gibi ama daha çok düşük benim adet gecikmesinin 3.günü 1200lerdeydi sizinki geç döllenme olabilir tekrar bi kan verin bence
Brconr semi29_ yarın için randevu aldım bakalım sağlık ocağında ne kadar da sonuç çıkıyor biliyormusunuz