38+6 haftalık hamileyim. Bebeğin ağırlığı 3,8 kg idi. Normal doğum olursa dikiş ya da yırtık olur mu sizce? Bu kilo normal vajinal doğum yapan anneler var mı? vajinal doğum yapan anneler zorluk nelerdi? sizin için süreç nasıldı gecti? çok korkuyorum (( lutfen anlatir misiniz hikayelerinizi?