Benim betam 1500ken iki gün sonra gel dedi doktor. İki gün sonra yine göremedi alttan üstten baktı. teste yolladı. 4000 çıkınca acil gel diye aynı gün çağırdı. Başka bir odada alete geçti ve öyle gördü keseyi. Çok korkmuştum ama Şimdi kalp atışı da duyduk şükürler olsun. Bazen geç olabiliyor. güzel haberler alın siz de 🙏🏻inşallah