Dur_22 Kızlar kimyasal yaşıyorum geçen hafta betam 211 di bu pazartesi 124 e düşmüş yavaş düşüyor kanamam yok kanama olmadan da beta düşer mi
myangelson Dur_22 evet burada okumuştum sifirlaninca veya iyice düşünce kanama başlıyor diye yazıldığını
Dur_22 Deletedmom_116 kanamam oldu on gündür ilkde biraz geldi sonra lekeli geldi iki gündür gelmiyor bişe geri başlar mı acaba bilmiyorum
Deletedmom_116 Dur_22 Parça düştü mü Belkide kesilmstir benim düşük kanamamda Kısa sürdü ikisindede hata lohusalıkta bile kısaydı lekelenmem oldu az az
Dur_22 Deletedmom_116 yok parçada düşmedi çok kan gelmedi zaten az az geldi hep pazartesi 124 dü şuan da da hiç kanamam yok iki gündür
Dur_22 Deletedmom_116 aynen doktor kimyasal dedi betam 693 den 124 e kadar düştü iki haftadır haftaya bidaha kan verecem bakalım şuan kanamam yok ama hiç kanama olmadan da beta düşüyor mu