Biz de dün olduk aşıyı parol şurup verdi doktor huzursuz olursa ateşi olursa ver dedi
Sağlık Ocağından geldik emzirdim hemen uyudu kuzum
Ateşini kontrol ettim gün boyu kalın giydirmedim rahat uyudu
Gece de bi huzursuzluğu olmadı ateşini kontrol ettiğimde 36.6 gördüm en yüksek
37,5 olursa ilacı ver demişti çok şükür atlattık .
Sol kolu 1-1,5 ay kadar sürüyormuş sivilce gibi olur dikkat et
Kanayabilir ve pislik olabilir dedi normal bunlar korkma dedi az kanama olmuş
Ama bugün çok çok iyiydik çok şükür 🙏