Bir_tirtilannesii Haftaya gireceğim ve yarım saat önce belim ağrımaya başladı. Kızıma doğum yapacağım zaman ki ağrıya benziyor. Ayakta duramıyorum o yüzden fazla 2 günden beri çok fazla stres ve sorun yaşadım. Karnımda böyle gaz sancısı gibi bir sancı var belimde de regl olucakmisim gibi bir ağrı var şuan oturuyorum ama zar zor duruyorum. Ne yapmam gerekiyor şuan ister istemez korkuyorum. Önceden de bel ağrım oluyordu ama bu biraz daha şiddetli gibi
Annelikmghb Bir_tirtilannesii o haftalarda benimde oluyordu 26 haftadayim ayakta fazla kalinca oluyor bolca dinlen magnezyum kullan
Annelikmghb Bir_tirtilannesii birde canim ayakta fazla kalinca ben tekmeleri asagida hissediyorum o yuzden bolca dinlen stres asla yapma
Bir_tirtilannesii Annelikmghb teşekkür ederim dinlenmeye calisacavim çok stres yaptım 2 günden beri ondan da kaynaklı olabilir ama ilk defa böyle şiddetli bir ağrı olunca korktum ister istemez
Eyseca Acaba kendinizi yormus çok ayakta kalmış olabilir misiniz bende geçen aynı şeyi yaşadım çok kötü bel ağrım vardı korkarak cile gittim o gün misafir gelecekti biraz ev işi yapmıştım ondan olmuş birşey cikmadi doktorda çünkü
Bir_tirtilannesii Eyseca aslında bugün pek yorulmadim genel ev işlerini yaptım sil süpür tarzında. Eşimle biraz sorun yaşadık 2 günden beri onun siniri stresi var üzerimde ondan olabilir belki haliyle korktum kızıma doğum yaptığım gün ki ağrıya benziyordu teşekkür ederim bilgilendirmeniz için
Annelikmghb Bir_tirtilannesii eger kendini iyi hissetmiyorsan doktoruna görün canim stres yapma konu ne olursa olsun bebegin etkilenir ev isini pek onemseme oldugu kadariyla gecmis olsun
Bir_tirtilannesii Annelikmghb teşekkür ederim acile gittim çünkü ağrım arttı çok doktor bir sorun yok dedi stresten uzak durmami ve kendimi çok yormamamı söyledi. Teşekkür ederim sizede 💕