skrsln Bfhvcffesra sonrasında bir sıkıntı olup olmadığını yazar mısınız benim biraz zor oluyor aşılarım tedirginim ☺️
skrsln Mervisnese ben şu an 25. Haftadayım ilk doz şimdi diğeri de bir ay sonra yapılacak. Ağrınız oldu mu sonrasında
Oges skrsln sizin biraz geç kalınmamış mı normalde ikinci dozunu vurmuyorlar mı o haftalarda ben de daha hiç burunlarım bilmiyorum da
Cnkglsn skrsln aynı gün hiçbirşey hissetmiyosun ertesi gün kolunuz biraz ağrıyor üstüne yatmamaya çalışın korkulacak kadar bir ağrı değil ama ☺️
Bfhvcffesra skrsln tamam canım yazarım ama esim diyo pztesi vur o zmn vuracam 1 aylikkende vurdum bisi olmadı o zmn bilmiyodum hamile oldugumu
ElmasSs skrsln Bende haftaya yaptırıcam ve çok korkuyorum 😬 yaptırmasam diye sordum doktoruma ama yaptır dedi kaçış yok aşıdan sonra buz basıp bi iki dk tutucam öyle olunca çok fazla ağrı sürmüyormuş aklında olsun
skrsln Cnkglsn ya benim zaten kolumda kas ağrısı oluyor serumla kesiliyor ancak daha beter olursa diye aslında korkum 😊
skrsln Oges ben sağlık ocağı ile hiç iletişime geçmemiştim o yüzden olabilir hemşire ile görüştüm bugün haftanız uygun bir ay sonra ikinci dozunu uygularız dedi
Ferihan skrsln ben 2 gün önce yaptırdım 🤦🏼♀️ İlk gün bişey yoktu ama dünden bu yana kolum çok ağrıyor 🤧
skrsln Ferihan geçmiş olsun muhtemelen benim de öyle olur kimseye bir şey olmasa bana yine olur bu konularda 😊