Kızlar 20 haftalık gebeyim. Düşük riski atlattım şimdi çok şükür yürüyüp kendi ihtiyaçlarımı kendim görüyorum . Ama erken doğum olabilirmiş. Bu durumu yaşayan var mı? Miyomlarıyla 9 ay hamilelik geçirebilen var mı? Tecrübelerinizi bilmek isterim. Erken doğumda çocuğun hayati riski olması beni çok üzüyor.