Kızlar selam artık şey doğuramayan kız olarak tarihe geçeceğim diye şüphelenmeye başladım bugün kontrolüm vardı 40. haftaya girdim zaten açıkçası çok heyecanlıydım çünkü bugün biraz artık olay hani sezeryan mi normal doğum şeklinde ilerliyor mu diye netleşecekti ama kendimi iki şeye de hazırladım gerçekten artık hani normal diye zorlamıyorum sadece normal olsun diye çok hani Uğraşmıştım onlar olmadı diye belki birtık daha üzülebilirdim ama hayırlısı her zaman hayatta hayırlısını inanan bir insanım neyse NST‘ye girdim önce başta çok Sancım gelmedi ama sonrasında bir anda işte 60 70 80 85 90 95’e kadar çıktı ilk defa bu kadar yükseğiini gördüm ve o an hani böyle aman aman bir acısı da hissetmiyordum sonrasında doktorumun yanına girdim tek güzel şey bebek bu hafta kilo almamış yani hemen hemen aynı kalmış ben dördü geçer diye çok korkuyordum sen normal istiyorsun dedi ben de evet dedim kontrollerini yaptı alttan muayenede yaptı baktı dedi bebek tam olarak dedi aşağı inmemiş daha dedi üç gün sonra yine görüşelim dedi üç gün sonra bir daha gideceğim yani bu hafta içinde geldi geldi gelmedi artık bilmiyorum ya bana diyecek kisi suni sancı ya da sezeryan der 🫣🤷🏻♀️ size sorum nst de çıkan sancılar sizce doğum sancısına döner mi sizde öyle mi ilerledi ?