Betulpehlivan hadi ya geçmiş olsun canım çok zor bir durum hele de hafta baya varken ama bak çok şükür ikinci bebeğinde yarılamışsın onu kucağına aldığında geçecek inş herşey rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın benim ilk kızımda da gelişme geriliği çıktı 1550 gr doğdu herkes birşey yaşıyor işte çok şükür şimdi 2 yaşında ağzıma tükürüyor 😌