Dbada Kızlar 2-3 gündür beyaz sümüğümsü akıntım oluyor parça parça. Çok aman aman bir akıntı değil belki mercimek tanesi kadar her seferinde, nişanım gelmiş olabilir mi? 38 haftalığım.
Ebruucar Dbada nişan kanlı bi akıntı olmuyomuydu sanki ben öyle biliyorum benim nişanım gelmedi direk suyum geldi o yüzden bilmiyorum ama burda öyle yazıyolardı kanlı sümüksü bi akıntı diye
Kelebegimmm nisanda yogun bir akinti oluyor.ilk hamileligimde oyle olmusdu.baya bir yigun avuc ici kadar falan