Yarın sabah doğumum var 2. Sezeryanım olacak ikinci kızım olacak inşallah ama hala isimde kararsızım eşim bana soruyor iki isim arasında kaldık sizce hangisi daha hoş geliyor kulağa 😄 Duru isimine uyumlu isim bulamadık olsaydı ablasıyla uyumlu olsun demiştik