Nureir Arkadaşlar normalde her ayın 10 ya da 11 de olurum bu ay 8 gün gecikti bende kaset test yaptım negatif ama sol kasığım ağrıyor ara ara da batıyor beliö ağrırdı normalde o da yok anlamadım
MorKelebek54 Nureir eger gebelik varsa gec dollenme de olmus olabilir ama sizin baya gecmis kan verin isterseniz kesin sonuc alirsiniz