Semamamy Güzel annişler birsey danışacağım , doguma yaklastigimiz zaman sütümüzün artması icin yaptiginiz birseyler oldu mu ? Yani daha bebek dogmadan süt arttirici seyler yiyip icmemiz dogru olur mu yada dogurup mu icip yemeliyiz ?
012908- Normal beslen yeterli gerekli bişey yokki dogumdan sonra elinde sonunda geliyor zaten gerekmiyor dogumdan sonrada sade kefir bulgur pilavi bol bol su iç dinlenmeye calış elinden geldigince saglikli besleyici şeyler yemwn yeterli.Gazlı besinlerdwnde uzak dur