Tutaste_ Kızlar ıkı uc gündğr asağıda hissediyorum boyle tam sanki cıkcak gibi. Lavabo ihtiyacım geliyo sanki ıkı uc sanıye gidiyor korkuyorum cup diye cıkcak dıye 😀😀 35+2 deyim
Tutaste_ Maviss718 :D valla korkarak lavaboya gidiyorum benim annem 3 kardeşimi cup diye çıkarmış ben düşüyomusum kardeşimde öyle en sonuncuyuda sedyede doğurdu :Dkorkuyom :D
Maviss718 Tutaste_ 😂😂 Korkman gayet normal canım ozaman ama işte dediğim gibi birşey olmaz ya benimde aynı hatta idrar bile kaçırtıyor bazen birden bi vuruyor aşağıya 😂