Kızlar merhaba 37 .haftamdayım .Dün akşam 6 dan beri bebek sürekli ortaya toplanıyor gece 3 buçuğa kadar böyleydi çok kasılmam vardı geceyi o şekilde geçirdim uyumuşum üzerine .Şimdi de bacaklarım ağrıyor karnım adetliymişim gibi yanıyor an çok şiddetli değil .Sizce yalancı sancı mı ben ilk kızımda sancı falan hiç bilmiyorum belirtim yoktu bunda normal bekleyeceğiz 2 hafta yalancı sancı mıdır acaba 🫢