tekrarannee93 Şeker yüklemesi kaçıncı haftalarda oluyor ve yapılması zorunlu mu? İlk gebeliğimde yapmamıştım ikincisinde zorunlu diyorlar zorunlu mu gerçekten?
zeynopella tekrarannee93 24-28. haftalar arasında yapılıyor. Zorunluluğu yok doktor inisiyatifine kalmış bir şey. Benim doktorum önermedi. İki hafta boyunca açlık tokluk şekerimi ölçtüm sadece. Sizde doktorunuz yönlendirmesiyle ilerlersiniz. 🙏🏻🌸
Havvabektas tekrarannee93 24-28 arasında ben evde hergun aç tok ölçüm yapıyorum kendi doktoruma şeker yüklemesi yapmamı gerek duymadı