Sorum başlıkta hanımlar. Özellikle yeni yapı alan veya yaptıranlara yada bilgisi olanlara. Ev yerden ısıtma olucak . Yapı market sahipleri yerden ısıtma olacaksa tüm eve seramik yapmayı önermişler .salon seramiği . Çevresinde gören bilen deneyimleyen var mi