Burcu35 Kızlar selam. 36+6 haftalığım bugün çatı muayenem vardı. Doktorum bebeğin kafasına değiyorum şuanda dedi muayene sırasında ve 1 parmak açıklığın var dedi. Ortalama ne kadar sürede doğum olur? İnternetten baktığımda 1 hafta içinde doğum yapanlar varmış. Bilgi verebilirmisiniz? Biraz korktum☹️
Caglaaa Burcu35 36+5 de 1 cm açıklık 37+1 de 2 cm açıklık doktor sabah akşam gelir dedi ama şuan 37+4 düm gelen giden yok değişiyor herhalde
Btugl Burcu35 38 de 1cm acilmam vardi şuan 40+1oldum dün gittim 3cm olmuş acilmam hala bekliyom yani belli olmuyor cnm bide panik olup gidip agdamida yaptirmistim😂
busranuryildiz1emr Bende yeni geldim doktordan 37+1 haftalığım banada bugün çatı muayenesi yaptı 1 parmak kadar açıklığın var vücut kendisini hazırlıyor bol yürüyüş yap dedi ama bi doğum tarihi vermedi haftaya tekrar bakıcaz dedi bakalım :)
Burcu35 busranuryildiz1emr evet banada bol yürüyüş yap 10 gün sonra tekrar görüşelim dedi ama öyle yazılanları okuyunca panik oldum ☹️
Burcu35 Btugl bende korktum öyle söyleyip bide yazılanları okuyunca. Biraz sancımda çıktı ama ben sancı falan hissetmiyorum normalde