Mom_123 Ayse0575 merhabalar ne için Perinatolojiye gidiceksiniz benimde perşembe Perinatoloji randevum var bebeğimin baş ölçüleri 2 hafta geriden geliyor doktor çapaya yönlendirdi çok korkuyorum
Canpamu Ayse0575 ben çok methini duymuştum kendim gittim ve dedikleri kadar var inan yine bir git görüş ama randevu zor alınıyor durumundan bahsedersen belki yardımcı olurlar erkene alırlar
Ayse0575 Mom_123 merhaba geçmiş olsun inşallah ciddi bir şey değildir 😞 ya benim fetal dna sonucumda delesyon saptandı onu kesinleştirmek için amniyosentez yaptırmam gerekiyor bilgili bir doktor arıyorum
Ayse0575 Canpamu görüştüm kendisiyle yüksek risk olduğu için kabul etti ama randevu gerçekten zor alınıyormuş
Canpamu Ayse0575 evet canım zor 3 hafta öteye atıyor neredeyse Rabbim yardımcın olsun inşallah hayırlısı kolayı olsun