38+2
18.09.2024
3.240
Korku heyecan merakla girdim hastaneye.
Korktuğum kadar yokmuş rahat geçti. İğneyi hissetmedim gibi bişey. Derin nefes alıp kendinizi serbest bırakınca hissedilmiyor iğne. Yarım saatte bitti doğum. İlk iğneyi vurup yatınca midem bulanıp gözlerim karardı hava tuttular hemen sonrası güzeldi. Tüplerimi de bağlattım. Şuan uyuşukluğum yeni geçiyor acısı yeni başlıyor. Sonraki süreci paylaşırım yine.