Fatmaylcn canım bende 8.hafta da düşük yaşadım kurtaj oldum bebek olusamadi,var bir hayri işte sağlıksız olacakmış demek ki dr um bana sakın üzülme 5.ayda ölseydi karnında ne olacaktı dedi,9.ayda anne karnında ölenler var,o sebeple yaşanıyorsa rabbimin sevdiği kulusun her şerde bir hayır var,benim şimdi 2.gebeligim yine o korkular var haliyle😔