Kızlar doktorumla konuşarak sezaryen doğum yapmaya karar verdik ama maalesef gün alamadım on gün sonra Olabilir diyor o zaman da 38+2 falan olacak sancım yok tam gün için Salı günü gideceğim ama erken değil mi ben 39 u bitirmek istiyorum kilosu bebeğimin şu an 3100 ne kadar durabilse anne karnında daha iyi değil mi ilk gebelik bilinçsizim korkuyorum gerçekten 🥲