13+5 te ben yoğun bir kanama yaşadım musluktan akarcasına bir gece hastanede kaldım kanama ve leke devam etti ve şuan 14+4 oldum geçti çok şükür lekenmelerde. Ve okula giden oğlum var uyum süreci onu getirip götürüyorum. Normal hayatıma devam edebilir miyim başına gelen var mı ilaç ve iğne tedavim devam ediyor.