Selam kızlar, 33+4teyim 3 gündür ses kısıklığı öksürük vardı direndim o kadar ama kaçamadım malesef grip oldum. Oğlumda hasta. Sizce doktoruma danışıp ilaç kullansam mı yoksa ıhlamur vs doğal yollarla mı geçmesini beklesem. Of kullanmasam ilerleyecek geçmeyecek kullansam bu sefer ilaç olduğu için içim rahat değil. Ne yapayım? Siz ne yaptınız bu durumda?