Slmlar dün kontrole dewlete gtttim erken haftada geldim diye 36 haftadan snra nst yapiliyor ddi neyse bana iki hafta sonra gel ddi ozamanda 37 haftalık olmuş oluyorm zaten sezaryen doğum olacak niye geçe bırakıyor randewu bulamazsan dün gitmemle on gün içinde randewusz gelebilirsin ddi şimdi bn on gün içinde mi gitsem yoksa ayin 1 de aldığım randewuyla mi gitsem kararsız kaldim