Asiiye canım ben bir liste aldım diyetisyenden dediğin gibi şekeri pirinçli unlu gıdaları kestim bende. Günde 6 öğün 3 ana 3 ara şekilde besleniyorum. Ara öğünlerde yarım bardak yarım yağlı süt yada yoğurt yanında 10 Fındık yada badem yiyorum süt yerine elma da olabilir. Akşam yatmadan da yarım bardak yarım yağlı süt içiyorum. Kahvaltımda az tuzlu peynir az tuZlu Zeytin yanında bol yeşillik ve mutlaka haşlanmış yumurta yiyorum. Bir bardak çay içebiliyorum. Ve en önemlisi her ana öğünde mutlaka 2 dilim tam buğday ekmeği şart. Oda bağırsaklar çalışsın kabız olmayalım diye. Ana öğünlerinde 1 tabak sebze yemeği 1 kase yoğurt çorba ve yanında 1 kaşık yağlı ve limonlu salata yiyorum. Akşamda bunun yanına 2 3 köfte yada bir parça tavuk ekliyorum. Umarım işe yarar. Bu arada buna başladığımdan beri hiç kilo almadım aksine verdim. Haftaya randevum var inşallah bebek kilo vermemiştir