_mucizem_ şu an hamile değilim fakat Rabbim nasip ederse ikincisine ssv’de yapmak istiyorum ben de Avrupa Yakası’nda oturuyorum özel hastaneler gerçekten aşırı pahalı el yakacak derecede maalesef maddi durumum buna yetmeyebilir normal doğum ya da sezeryan doğum olsa yine cüzi bir miktar ama sezaryen sonrası normal doğum için ekstra bir ücretleri oluyor yani çok hastane gördüm uçuk fiyatlar veren inşallah Rabbim bana da nasip eder ben de sezeryan sonrası vajinal doğumu tatmak isterim