Aranızda belki hatırlayanlar vardır birçok postun altına yazdım birkaç kez de konu açtım bebekte gelişim geriliği çıktığı için Bugün kontrole gittim Cuma günü Allah nasip kısmet ederse sezeryan tarihi verdiler küveze girme ihtimali olabilir dediler Benim için dua ederseniz çok sevinirim sağlıkla kucağıma almak istiyorum oğlumu Barlas Ateş geliyor😊