Bsk_cb Momyaky açılmam vardı 6 mm ye iniyor dedi doktor dikerken gördüm dedi 21 haftamda atıldı şuna 32+4 olduk
CananCANN Momyaky benim 13 haftalık iken atıldı ve tedbir amaçlı ilk doğumum erken oldu bunda da erken doğum riski olmasın diye
Rose_ten Busbusxle kendi muayenesi var doktorum orada ebesi ile birlikte aldılar. Acıma kısmı şöyle spekulum denilen aleti takarken acıdı onun dışında ipi kesme vs işlemini hiç hissetmedim. Dün de lekelenmem oldu akşamında geçmişti. O da çok normal sonuçta etten ipi alıyor.
Myekdaa Momyaky 21.5 acil serklaj atıldı 2 cm açılma vardı şuan tam 36 haftalık olduk Bugünleri gösteren Rabbime şükürler olsun rüya gibi geliyordu bu haftayı görmek 28 göreyim yeterdir diyordum çünkü
2cocukluana_ dilaraulusoy bişey sorucam rahim ağzınin kısaldığıni siz hissediyor musunuz peki ağrı sancı vs oluyor mu
dilaraulusoy 2cocukluana_ valla normal şartlarda hissetmenizi bekliyorlar fakat ben hiç bişey anlamamıştım. Detaylı ultrason da çıkmıştı benim.
Myekdaa Amin inşallah .Çok kendinizi yormayın ben ev hapsi yaşadım sdce evden eve arabayla gittim evde ayakta çok kalmamaya çalışın bol bol uzanın Allahın izniyle sizde görürsünüz 🤲🏻