Yenigebe123 Amiim hepimize inşallah. 🌸 İlk gebeliğimde acil serklaj olduğu için kalkmak yasaktı. Tuvalet, banyo ve doktor kontrolü harici sürekli yattım. 23.haftadan 36.haftaya kadar böyle gitti, çok zordu ama sağlıkla zamannda kavuştum şükür. 5 sene bile geçti üstünden. 🙂 Şuanki gebeliğimdede önlem amaçlı serklaj olduğum için daha rahat geçiyor. Serklajdan sonra 1 ay çok çok dikkat ettim, sonrasında yavaştan normal hayatıma döndüm. Şuan kendimi zorlamadan her işimi hallediyorum, rahat geçiyor şükür.