Geçmiş olsun, bu ara herkes hasta. Hamileyken biraz daha ağır geçiyor ilaç kullanılmadığı için maalesef. Boğazınızı rahatlatmak için gargara yapabilirsiniz. Bal, limon, ıhlamur bunlar iyi geliyor. Ateş olursa bence doktora görünün enfeksiyon artarsa daha zorlar sizi çünkü, gebeyken kullanılan ilaçlar var gerekli olursa doktor yazar en azından.