bahocum Ss4 bebeklere yap yerine losyon öneriyorlar ama ben hem losyon hem yağ aldım. Yağı bazen masaj yaparken kullanıyorum. Mamaaura’dan aldım yağı
Merve034 Ben uzman hemsireden yag kullanmayın diye bir bilgi aldım onun yerine losyon kullanın dedi. Çünkü yağ gözenekleri tıkıyor bebek cildi zaten çok hassas dedi losyon kullanmayı düşünüyorum bende