Sehergokmen Merhaba hanımlar 30 haftalık hamileyim dün gittim bebeğim 1815 grmdı. Ultrasonda da 31+3 olarak gözüküyor bebek biraz iri sanki gizli şeker olabilir dedi ve şeker yüklemesi yaptırdı sonucu bugün alıcam. Başına böyle bişey gelen oldu mu bebeğin kilosu iyi mi kendime ve beslenmeme çok dikkat ediyorum balık yağı içiyorum sağlıklı bir kilodur heralde yada gizli şeker var da o yüzden mi iri ?
Evinaram Sehergokmen benimde iki hafta önde ama doktorum şeker testi istemedi genetik olabilir bide beslenmeme dikkat ediyorum o yüzden kilo almıştır
Sehergokmen Evinaram Nasyaaa bana da gizli şeker olabilir diye şeker yüklemesi yaptırttı zaten ultrasonda da yanılma payları var korkulcak bişry yoktur heralde
Ssa 😂 bizde 31.haftada 2.500 3 hafta onden gidiyor mus her hafta kendini bir hafta one atmayi basariyor oglum açlık tokluk sekerime bakildi bise cikmadi genetik dedi doktorum