Gulsemin6155 Kızlar merhaba Adetime 4 gün var test yaptım silikte olsa çizgi çıktı ama geçen ay da aynı testi yapmıştım oda pozitif çıkmıştı adet olmuştum bir düşük yaptım başına gelen oldu mu kızlar sizce hamilemiyim 
nurmomss Gulsemin6155 teste göre var ama kan vermeniz lazım bazen bende de yanıltıcı çizgiler oluyodu kaç dk içinde çikti, belki geçen ay kimyasal olmuştur onuda bilemeyiz en iyisi gidip kan vermeniz
Leyla93- Gulsemin6155 Canım var gıbı görünuyor yarın sabah bı kan testi ver istersen cumartesı bır daha vermen lazım 2 katına cıkıyorsa hamılesın 🥹
Gulsemin6155 umutluanneadayi teşekkür ederim ama geçen ay da öyle oldu çift çizgi çıktı ama regl oldum bu ayda 2 testim de pozitif çıktı bilemiyorum endişe ediyorum ilki düştüğünden kan vermeye de korkuyorum
Gulsemin6155 Leyla93- inşallah vardır ilk gebeliğim düşükle sonuçlandığıbdan korkuyorum geçen ay da pozitif gözüktü sonra nasip olmayınca psikolojim kalmadı