Merhabalar.dün dr. Gittim bu şurubu verdi sakinleştirici emzirirken hiç bir zararı yok dedi birde atarax25 mg verdi sabah akşam yarım iç dedi.kaygı için ama bilemedim emzirirken bir zararı yok bn hamilelerede yazıyorum bunu dedi ama kafam çok karıştı araştırınca.daha kullanmaya başlamadım