busranuryildiz1emr Arkadaşlar 37+1 haftalık hamileyim saçlarımda yaralar çıktığı için sarımsak sürüyorum ama aşırı derecede canım acıyor. Bir haftadır sarımsak ezip koyuyorum hem dökülme hem yara var aşırı derecede acı hissediyorum. Bir hafta önce bebeğim 300 gr almıştı bugün gittim hiç kilo almamış bir haftadır kilosu hala aynı. Acaba benim canımın acısını hissedip strese mi girdi? Benim canım acırsa oda hisseder mi acaba? Kilo almadığı için çok mutsuzum ve kendimi sorumlu tutuyorum şuan. Böyle bi durum yaşayan yada bilgi sahibi olan var mı? :((
asminko345 busranuryildiz1emr Canım saçın için cildiyeciyle görüş bide bol bol kaşar muz ye son haftalarda kilo alımı artık durmaya başlıyor canım yavaştan eskisi gibi çok almıyorlar
busranuryildiz1emr Cildiyle krem verdi ama başka bi tedavi uygulayamam dedi o yüzden bende sarımsak deneyeyim dedim :(