Merivvv Merhaba sevgili gebe arkdslar 30 haftlık gebeyım Crp 17 çıktı 0-5 arası olması gerekıyormus. Doktor antibiyotik verdı midem bulandırdığı için kullanamdım bu konuda bılgısı olan yardımcı olabılır mı deger nasıl düzelir?
turkan403 Merivvv bende ikinci kizimda geçirdim kesinlikle doktorunuzn yazdi antibiyotik kullanin 1000lk vermişti bana o zamanlar
Merve5578 Kullan mutlaka bebeğine de geçme ihtimali var. Ben antibiyotiği damar yoluyla almama rağmen crp değerim düşmedi aynı zaman da idrar yolu enfeksiyonu da başlamıştı malesef bebeğim doğduğun da onun da crp değeri yüksek çıkmıştı iki hafta küvezde kaldı