Tgb_smh bebegimolacak benim hep kullandığım prodoctor erken gebelik testiydi.Tek seferde doğru sonuç verdi,kuruma çizgisi yalancı pozitif asla yaşamadım tavsiye ederim
BabyPelargos 1 prodictor biraz pahalı ama kesin sonuç 2 prodoctor daha uygun bu da kesin sonuç Silik bile olsa hamilesiniz, yanılmıyor
Tgb_smh bebegimolacak Bnde ilk idrarla yapmadım bodoslama oturuyordum bi yapayım dedim yaptım pozitifti 😃
bebegimolacak mothercup evet öyle yaparım ama şimdi de çıkmazsa yoktur herhalde🫠 ama regl de olamadım sancım var olamıyorum
Aslaninannesi_ İsmini unuttum pembe olandan al benim onda çıkmıştı öğlen yapmıştım silik çıkmıştı iki tane almıştım diğer gün sabah yaptım birden koyulaştı 😀