burcuyilmazzz38 Kızlar durumunuz ne ben çok kötüyüm yatmaktan baska bişey yapamıyorum mide bulantısı hıcbısey yiyemiyorum 😭
rumikaa burcuyilmazzz38 mide bulantısı için prilam iyi geliyor 15 haftalık olduk bulantılarım ara ara yine oluyor
ertonunannesi23 burcuyilmazzz38 🥲🥲5-6. Haftada hiç geçmeyecek sandım. Prilam kullandım 5. Gün etkisini gösterdi şuan 7+1 çok şükür mide bulantım ara ara oluyor ama ilk zamanlarda ki gibi değil. Halsizlik yorgunluk oluyor ve birde çok uyuyorum günde 13 saat🥲🤭
burcuyilmazzz38 rumikaa bulantıdan cok halsizlik var bide herseyden tıksınme hasta gibi yatıyorum surekli☹️
rumikaa burcuyilmazzz38 bende o haftalarda öyleydim normalde eti çok severim tiksinmiştim şimdi geçti kalmadı tiksinmem ama halsizlik günü gününe tutmuyor bi gün çok enerjikken bi gün halsizlikten kalkamıyorum tek bi şeye odaklan bu bir süreç 2 3 hafta sonra herşey normale dönecek kötüyüm dedikçe kötü olursun
ikibaloglanannesi Felaket haldeyim kusma bulantı Oğlumda da böyleydim bunda da aynı Gece bile bulanıyor her şeye öğürüyorum🤦🏻♀️
Mavera316 Bende bulantı yok yiyip içebiliyorum ama dün gece biraz hafif kanamam oldu dr düşük riskine karşı progestan fitil verdi gece kullandım yattım şimdi ufak bir hareket etmeye bile korkuyorum düşünceler mahvediyo açıkçası 😞