Alpgmz
Geçen hafta da aynı doktora mı gitmiştiniz? Şimdi şöyle bir şey var geçen hafta 5 + 5 çıkan bebeğin tam bir hafta sonra da 6 + 5 çıkmasını bekliyor doktorlar. Ama seninkinin kalbi atmaya başlamış belki önceki ultrasonda bir hata olmuştur ve bebek bundan sonra sağlıklı bir şekilde gelişecektir içini ferah tutmaya çalış bir hafta sonra gittiğinde inşallah iyi haberler alırsın. Doktorlar genelde aradaki zamana kadar büyüme bekliyorlar. Seninki bir hafta geçmesine rağmen bir gün büyümüş gözüküyor bunu da gelişim geriliği olarak yorumluyorlar ve Bebek’te bir anormali var gibi diyorlar. Benim ilk hamileliğimde 6 + 0 çıkmıştı haftaya geldiğinde 7 + 0 görmem lazım demişti bir hafta sonra gittiğimde 6+2 di ve artık artık kalbi atmıyordu. Doktor bana hiç üzülme bu kararı sen vermiş olabilirdin ileride çünkü böyle bebeklerde mutlaka bir anormallik olur dedi. Tabii ki ben çok üzüldüm kahroldum aylarca kendime gelemedim ama ileride daha büyükken alınması kararındansa kendi kendine kalbinin durması bir nebze iyi gelmişti.