Orkay 17 haftalıkken hissetmeye başladım, 18. Haftamda günde 3-5 kez tekmesini hissediyordum, 19.haftada bu daha da arttı 🥰
12betul Gebelik ilk ikiyi hatırlamıyorum 😅 ama bunu 16 da hissetmeye başladım şimdi 22+5 kıpır kıpır maşallah 🥰 ama normal 20 haftaya kadar hissetmemen kilo kas kütlesi vs derken gayet normal yani
Rabiamina Kelebeekkk o haftalarda bağırsak hareketi olarak hissediliyor. İlk tekmeyi 20 haftayken hissettim. 23 haftadayim yeni yeni her gün tekme hissediyorum.
Merve-metin Kelebeekkk 17.haftama giriş yaptığım gibi hissettim balık kayar gibiydi şuan 17+6 sürekli hissetmiyorum zaten arada pıt diye hafif atıyor o kadar hafta arttıkça daha yoğun hissederim diye düşünüyorum
Princess_momm Kelebeekkk kızım 16 haftada direk tekme attı anlamamak mümkün diyildi😂 3 yaşında hala bırakmadı hareketliliği
Hasibe-- Kelebeekkk bende ilk 17+5 TE hissettim sonra devam etti ama her hamisin kendine özel bu durumu bazen plesenta önde oluyor veya göbek yspimizdan kaynaklı oluyor endişe etmeyin kesinlikle
Cbkszn 17+4de hissettim ilk olarak hafif bileydi sonra 18haftasındada net olarak hissettim hatta o gün eşim bile hissetti şimdi 22 haftadayım sürekli bişiler beni tekmeliyor 🤦🏽♀️😂
Dbxfdg İlk hamileliğim 21-22 haftalar arası hissettim, 23. Haftada netleşti. Çok geç hissetmiş olabilirim ama gaz mı bebek hareketi mi tam emin olamıyordum açıkçasıı
Ftmactn 18+2 kendim küçük küçük hissediyorum ama elimi attığım zaman hala net olarak hissedemiyorum doktorum 20 de hissedersin dedi bekliyorum 🥹
helloandhello Ftmactn bende öyleyim eşim hissedemiyor mesela ben derinden derininden hissediyorum mısır patlağı gibi hissediyorum 😃 dün hiç hissedemedim mesela biraz korktum açıkçası