8+4 hamileyim 3 gündür kahverengi lekelenmem var. 2 gündür progestan kullanıyorum fitil olarak. Doktora gittim riskli bir durum yok bebek de iyi dedi ama bugün kahverengi leke resmen pıhtı gibi geldi artmaya başladı ama rengi hala kahverengi. İlaç kalıntıları da olabilir emin de olamadım. Yaşayan var mı lütfen yazabilir misiniz