Kubraalp67 Oykuayyldz_12 pijama takımı hem alt üst takım hem de elbise şeklinde olanlar, depend ya da mesane pedi,terlik ,çorap iç çamaşırı emzirme sütyeni, göğüs pedi, göğüs ucu için krem lansinoh aldım ben yara olmasın diye bir de ben kışa doğru doğum yapacağım için kalın bir hırka koydum ne olur olmaz diye. Eksiğim illaki vardır ama şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Gokturkmom_ Oykuayyldz_12 Göğüs pompası,göğüs pedi ,göğüs kalkanı ,göğüs ucu kremi ,lohusa takım &pijama ,terlik ,taç ,emzirme sütyeni,iç çamaşır,hijyenik ped aklıma gelenler bunlar ☺️
Hka_hilal Oykuayyldz_12 Anne Hastane Çantası [x] Lohusa tacı [x] İç çamaşırı [x] Sabahlık x2 [x] Hijyenik ped [x] 2 adet emzirme sütyeni [x] 2 adet gecelik veya pijama [x] Kirli torbası [x] Şampuan [x] Havlu kağıt [x] Havlu [x] Cüzdan [x] Eş için kıyafetler [x] Taburcu kıyafetleri [x] Diş fırçası ve diş macunu [x] Makyaj malzemesi [x] Çorap [x] Terlik [x] Hastane evrakları [x] Hamilelik dosyası [x] Göğüs ucu kremi [x] Göğüs pompası
denizalismom Oykuayyldz_12 pijama takımı düğmeli , depend ( çok işime yaramıştı) , terlik , çorap , emzirme sütyeni veya atleti, havlu ( normal doğum için) diş fırçası / macunu ve makyaj malzemeleri. Göğüs ucu kremi pompa vs ilk günde ihtiyaç olmuyor pek . Ben bunları kullanmıştım.
poyrazege1503 Kubraalp67 depent m ve l beden var mesela yani kiloya göre aldınız değilmi l çok bol gelirse veya m dar gelirse diye henüz almadim doğuma yakın mı almak gerekiyor 2 ayım var ama
Hilalsny Oykuayyldz_12 ben ilk doğumumda yanıma 1 elbise şeklimde pijama aldım gecelik gibi 2 de alt üst takım şeklinde nolur nolmaz kan bulaşır vs diye 1 çift terlik bir kaç çift çorap depend ve iç çamaşırı aldım alt 4 5 tane üst 1 tane. Yetti de arttı bile. Bana kalırsa kendinizi şartlamayın göğsüm yara olacak krem sürmem lazım vs gibi. Lazım olursa 2 dk eşiniz alır gelir her hastanenin karşısında bir eczane mutlaka var. Ne kadar rahat giderseniz o kadar rahat geçirirsiniz o anları. Gecelik alma sebebim sezeryan olursam sonda takılacağı içindi. Sezeryan oldum ve sonda takıldı ilk 3 4 saat gecelikle durdum sonra iyice toparlanınca alt üst takım giydim
denizalismom rumikaa duş aldıktan sonra kurulanmak için. Normal doğum da sancı hafiflesin ve rahatlatsın diye sıcak suyla duş aldırıyorlar .
minik_kurabiyeee Oykuayyldz_12 Pijama takımı Göğüs pompası Depend Terlik Tesettürlüysen eğer yazma Sütyen İç çamaşırı Atlet Göğüs ucu kremi Hırka veya yelek bazı insanlar doğumdan sonra üşüyor Ped Havlu kağıt Havlu
Kubraalp67 poyrazege1503 ben çok kilo almadığım için m beden aldım zaten 34. Haftadayım az kaldı doğuma beni idare eder ama sezeryan olursa külot bez biraz sıkıntı olabilir diye canped mesane pedi aldım onu da en uzun olanından aldım ne olur ne olmaz diye. Doğuma 1 ay kala da alsanız daha iyi olur en azından kestirirsiniz hangi bedenin tam olacağını,😊
Mhtpdrmz06 poyrazege1503 ben 48 ile hamile kaldım 6 aylık hamileyim nasipsearalılta doğurucam. Oğlum da 60 la doğuma girmiştim bunda da hadi olsun olsun 65le taş çatlasın 70 le giriyim doğuma. M beden depend aldım geçen gün indirimde görünce. Az çok tahmin edersiniz aslında ama gerçi işk gebelikse bilemem son ayı alöak daha mantıklı olabilir. Ben trendyolda bayag yorumlara bakarak aldım. Herkes bol olursa taşma, kayma yapabilir iyiki tam olanı almışım tarzı yazılmış tı o yüzden M aldm ben
tuba6006 Oykuayyldz_12 ben bir hafta önce doğum yaptım kesinlikle gecelik alınmalı pijamalarımı kullanmadım bile. Depend almıştım hemşire ped kullan terletme yapıyor dependler dedi. Terlik ve iç çamaşırı bu kadar başka hiçbir şey işime yaramadı:)
tamamdanolmuss Oykuayyldz_12 giyeceğiniz pijama takımı, emzirme sütyeni, emzirme atleti, depend, ped, iç çamaşır, terlik. Bunları koydum ben çantama
Lky0- Kubraalp67 bende 34+4 teyim kilo almadım bir paket depend aldım , Ama yine al diyorlar arkadaşım geçen ay doğum yaptı. 2 3 paket bitirmiş çok kararsız kaldım en kötü bir paket daha alacağım gibi duruyor
Deletedmom_116 Oykuayyldz_12 Tavsiyendir abartıya kaçma hele eve hastane yakınsa anca yanında kalabalık yapıyor
Tutaste_ el havlusu 2 tane battanıye iki tane esorfman takımı terlik iç çamaşırı varış çorabı ( sezeryan olucagım için ) çarşaf koydum ben yastık yüzüyle yanımda kalan ıcın. göğüs pompası/kremi daha bişey gelmedi aklıma :) ben bunları koydum hasta bezini hastane veriyor ben cırtlı bez aldım kendime seyran olucagım için