Başım dayanılmayacak kadar ağrıyor bunu anesteziye bağladım falat doğum yapalı 4 gün oldu 3.gün itibari ile ayağımda bir acı oluştu ayağa kalktıkça bele bıçak gibi vuran yattığım yerden sürünerek kaldıran hiç bir şekilde desteksiz kalkamıyorum bu anesteziden kaynaklı mı sizce